Forbes experimenteert met primeur op Snapchat Discover

Nieuws | Kort nieuws

De helft van de lijst werd gisteren op Snapchat gepubliceerd en is 48 uur te zien. Vandaag is de volledige lijst op Forbes.com verschenen, aldus DigiDay.
De aanpak is onderdeel van een nieuwe strategie van Forbes. Het tijdschrift streeft ernaar om meer Snapchatelementen op de mobiele website te integreren en het publiek verder tegemoet te komen. Daarom wil Forbes het nieuws aanbieden op plekken waar de jongere lezers zich ook bevinden, afgezien van de eigen kanalen van Forbes.
“Het experiment met Snapchat Discover is een logische stap omdat het ons verbindt met het jonge publiek dat past bij de gepubliceerde lijst met succesvolle, jonge ondernemers”, aldus Lewis D’Vorkin, chef product manager bij Forbes.
In de toekomst wil Forbes vaker op deze manier te werk gaan. Het tijdschrift experimenteert al met Facebook Live, podcasts en de stemgestuurde platforms Amazon Alexa en Google Assistant.

Nieuwsbrief

Ontvang ons laatste nieuws
Hidden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.