De keuze is reuze
Conferentie
In een tijd van overvloed aan informatie, een technologische revolutie, met beperkte middelen en veranderend publieksgedrag, moeten journalistieke organisaties voortdurend scherpe keuzes maken: over hun missie, over de platforms waarop ze zichtbaar zijn en hoe ze mensen en technologie inzetten.
Zeker zijn van een plekje? Koop nu alvast je early bird ticket via deze link vóór 15 september.
Tijdens deze editie van Media van Morgen bieden we handvaten om de juiste strategie te bepalen. Via hands-on workshops en gesprekken die inspireren, met mensen van binnen en buiten de journalistieke sector. Zo vertelt Jack Dulhanty van de online krant The Mill (Manchester) alles over hun keuze om volledig digitaal te zijn, de vorm van een nieuwsbrief te kiezen en vier keer per week te publiceren. Ook delen de deelnemers aan de SVDJ Accelerator hun ervaring met keuzes maken in innovatieprocessen. Want waar willen we als sector naartoe?
Sprekers

Dagvoorzitter
Presentatrice en programmamaker

Keynote spreker
Neurobioloog, schrijver en podcastmaker

Journalist, The Mill
Programma
13.30 – 14.00: Inloop en registratie
14.00 – 14.30: Opening en keynote
14.30 – 14.45: Korte pauze
14.45 – 15.30: Keuzesessie ronde 1
15.30 – 16.00: Pauze
16.00 – 16.45: Keuzesessie ronde 2
16.45 – 17.00: Korte pauze
17.00 – 17.15: Afsluiting
17.15 – 18.15: Netwerkborrel
Houd deze pagina in de gaten voor meer informatie en de volledige line-up. Meer informatie over de keuzesessies volgt snel.
Terugkijken
In 2024 organiseerden we de vorige editie van Media van Morgen over publieksbetrokkenheid, in De Lichtfabiek Haarlem. Bekijk hier de foto’s. © Joyce van Doorn