Jongerenplatform Mindshakes staakt haar activiteiten

Nieuws | Kort nieuws
Sinds de lancering in oktober 2015 publiceerde Mindshakes ruim duizend artikelen, video’s, strips en podcasts. Het platform richtte zich op 18- tot 35-jarigen en werd financieel ondersteund met een subsidie van het Stimuleringsfonds voor de Journalistiek.
“Mindshakes is er voor iedereen die nieuwsgierig is”, zei hoofdredacteur Ward Wijndelts eerder. Op sociale media was Mindshakes het snelst groeiende mediamerk van Nederland. Op de teller stonden 45.0000 likes op Facebook en 300.000 unieke maandelijkse bezoekers op de website.
Hoewel een aantal producties in de prijzen vielen, bleef het commerciële succes achter. “Alle lessen die Mediahuis Nederland van het project Mindshakes heeft geleerd, worden ingezet bij een nieuw project dat in januari van start gaat in samenwerking met online uitgever WayneParkerKent. Daarover zeer binnenkort meer”, schrijft Mindshakes op haar facebookpagina.

Nieuwsbrief

Ontvang ons laatste nieuws
Hidden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.